nuffnang

hb

Followers

Wednesday, December 22, 2010

~~joM kita BerkEnaLaN~~

assalamualaikum semua..
ari ni cik wani nk join segmen jom berkenalan..
yg dianjurkan oleh blog mr loqman kita..
yihaaa..
kalo kawan nk join 
mai la klik kt sini ...


Cara nak join segmen ni cukup mudah..Jom tengok syarat2nya~
1)Buat Entry  bertajuk"SEGMEN  JOM BERKENALAN"

 
~~ tgh buat~~
2)Paste banner segmen jom berkenalan dalam entry anda(kalau nak letak kat sidebar pon takpe)..linkkan ke entry ni~




3)Jawab 7 soalan berikut:
-Apakah status anda (Single,berpunya,berkahwin,bercerai)..ceritakan sedikit
ooops..
alamak.pecah tembelang ye..
actually cik wani dh berpunye..
in a relationship gitu..
nk taw spe dia x?
ahaaa..seorang hamba allah yg hidup dimuka bumi ini..
hihihi..mana boley bgtaw korang..x suprice la~~
kn..
-Ceritakan tentang diri anda  (cth:asal..pekerjaan..belajar katna..bil anak.cita2..bla2.bla..)
nama diberi haswani binti mahyudin.puteri sulung daripada 5 adik beradik  kepada ayahanda mahyudin dan bonda sharifah azizah.umo stkat ari ni bru 2++ hahaha...mendapat pendidikan awal kt tadika fairyland n bersekolah di sekolah kebangsaan seri amar diraja.kemudian sambung kt sekolah menengah kebangsaan tungku abdul malik smpai la form 5..
lps spm sambung kt kolej matrikulasi pahang dan sekarang ni melanjut kan pelajaran ke ijazah sarjana muda kejuruteraan elektronik di universiti malaysia perlis(unimap)..
(wah skemanya aku hahahaha~~)
 -Ceritakan tentang Blog anda(promosi la sikit)..
blog cik wani ni simple ja..
cita tentang suka duka kehidupan...
-Apa pandangan anda tentang dunia blog?
dunia blog ni best..
dpt tambah knalan..
tmbh info n 
tmbah duet
hahahaha
-Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..
wat la blog..
best sgt
blum cba blom taw k
-Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..
unik??
hanya follower cik wani ja yg taw keunikkan blog ni..
ahaks
-Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
selagi dipanjangkan umo dan selagi diberi kudrat untuk menulis

2 comments:

:Cikgu Akim: said...

wahh hebat bakal engineer ni!

salam perkenalan dri saya bakal pendiidk!

ciK waNi said...

cikgu akim..
salam perkenalan.:)

MeH tuKAr- TuKar liNK Ye

heart