nuffnang

hb

Followers

Monday, July 18, 2011

saya blogger dr kedah~

assalamualaikum semua~
alamak..berhabuk suda blog si comel cik wani ni...
almaklum la..
lma x meng hupdate..
ok..
nk join segmen cikgu zubir ni..
tp mcm dh terlewat je..
x kira..nk join jgk..
cikgu zubir..aci x cik wani nk join..
plish ya~*mood merayu~

okey..
ni syarat2 nya

1) letak tajuk entry : Saya Blogger Dari....( kalau dari utara, letak Utara ye dsb)~ DONE~
2) letak header c.z dan like fan page cz ~DONE~
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiw8jkNWSzBi6o3sWwnZCzlbZ9tK5xDtIkySg_MTvYp9V7j_AfVWs2l8O3HrxEN_d956CYEYDwHgE5jZePzKkRRwWX_Hm3OC8pd1a6pb6hui-1v0cGCogppHvM3n9FMqptEnrTWlwc7TQA/s1600/cz.jpg
3) nyatakan negeri mana korang berada dengan ayat : Saya blogger dari...
contoh : Saya Blogger Dari Kedah.~DONE~
4) siap..letak url entry korang pada komen entry ni yer ~done~
okey kalo nk join klik kt sini

sekian wasalam..





nota kaki: mood lama x update...
sori ye kengkawan

3 comments:

♥ Nur Hazlina Binti Mohd Fisol ♥ said...

Salam ziarah perdana Cik Wani :)

Geng blogger utara la ni...hehe
Awak kedah di mana? saya lahir di kedaj juga...heehe

salam kenal...follow kamu.

miss jambu said...

Singgah sini..follow juga ^_^

www.genkcorner.blogspot.com
salam dari blogger sabah

Zul fattah said...

lol..orang utaraq..

MeH tuKAr- TuKar liNK Ye

heart